İstediğim ürünü nasıl bulabilirim?

legem.com.tr’nin arama motoru üzerinde belirgin kelimeleri kullanarak arama yapabilir, istediğin ürüne ulaşabilirsin. Bunun için eğer biliyorsan ürünün kodunu, ürünün adı yada ürün tipi ("roman" gibi) yada daha belirleyici kelimeleri kullanarak ("Oğuz atay kitapları" gibi) arama yapabilirsin. Ayrıca legem.com.tr sitesinde ürünler, kitap türleri, yazarlar ve daha birçok kategorilere ayrılmıştır. Bu bilgileri kullanarak da istediğin ürüne ulaşabilirsin.


İstediğim ürünü nasıl sepete ekleyebilirim sipariş edebilirim?

Aradığın ürünü bulduktan sonra ürünün fotoğrafına ya da ismine tıklaman durumunda ürün için özel yaptığımız sayfaya ulaşabilirsin. Bu sayfada ürünün fiyatını, alternatif fotoğraflarını, ürünle ilgili kısa detay bilgilerini ve stokta durumunu görebilirsin. Satın almak istediğin kitap sayısını seçip ürünü sepetine ekleyip alışveriş işlemine devam edebilirsin.


Sepetimde yanlış ürün var, nasıl çıkaracağım?

legem.com.tr'nin sağ üst köşesinde bulunan sepet görseline tıklaman durumunda sepet sayfana erişebilirsin. Sepet sayfan, sepetine eklediğin ürünleri içerir. Bu ürünlerin yanındaki adet bölümünden adedini değiştirebilir ya da ürünleri "Sil" butonuna basarak sepetinden silebilirsin. Ayrıca yine bu kısımda ürününün KDV dahil toplam satış tutarını görebilirsin.

Sepetime eklediğim ürün benim adıma ayrılıyor mu?

Ürünü sepetine eklemen, ürünün sana ayrıldığı anlamına gelmemektedir. Ürünü sipariş vermen ve ödemenin tarafımıza ulaşması durumunda ürün senin adına ayrılmış olur.

Sepetimdeki ürünleri sipariş vermem için üye olmam gerekli mi?

Alışveriş için üye olma zorunluluğu yoktur. Dilersen üye olmadan, dilersen de mevcut üyeliğinle giriş yaparak alışveriş işlemine devam edebilirsin. Ayrıca üyelik bilgilerini unuttuysan "Şifremi Unuttum" sayfası üzerinden giderek kendine şifreni mail olarak gönderebilirsin veya bilgilerini girmeden alışveriş yapmak istiyorsan üye olmadan alışveriş yapabilirsin. Ancak üye olmadan verdiğin siparişleri Hesabım sayfanda kayıtlı olarak göremezsin. Üye olmadan verdiğin her sipariş için bize verdiğin e-posta adresine sipariş onay linki göndereceğiz. Bu linki tıklayarak ya da Sipariş Takip linkine tıklayarak sipariş takibini ve iade/değişim işlemlerini yapabilirsin.

Üye olmak istiyorum, nasıl üye olabilirim?

legem.com.tr'nin sağ üst köşesinde bulunan kişi ikonuna tıklayarak yeni üyelik/üye girişi sayfasına ulaşabilirsin. Burada senden istediğimiz ad, soyad, e-posta, şifre, cep telefonu ve cinsiyet bilgilerini eksiksiz doldurup Üye Ol butonuna basarak üyeliğini oluşturabilirsin.


Üyeliğimi iptal edebilir miyim?

0222 111 22 33 numaralı ücretsiz legem çağrı merkezini arayarak üyeliğini iptal talebinde bulunabilirsin.

Kredi kartı ile satın almak istiyorum, nasıl satın alacağım?

Sepetinde bulunan ürünlerin doğruluğunu sepet sayfanda kontrol ettikten sonra *satın al* tuşuna tıklayarak üyelik sayfasına ilerleyebilirsin. Eğer daha önceden üye girişi yaptıysan bu sayfayı geçip *adreslerim* sayfasına ulaşacaksın. Eğer üye girişi yapmamışsan üyelik bilgileri ile giriş yaptıktan sonra *adreslerim* sayfasına geçebilirsin. Eğer üye olmadan alışveriş yapmak istiyorsan *üye olmadan devam et* seçeneğini kullanıp, e-posta adresini ilgili alana girerek devam edebilirsin. Üye olmadan devam etmen durumunda Teslimat sayfasına yönlendirileceksin. Teslimat sayfasında yeni bir adres kaydı yaratarak *siparişi tamamla* tuşuna tıklayarak ödemeni yapacağın sayfaya ulaşabilirsin.

Bu sayfada önce ödeme tercihini (kredi kartı, havale, Kapıda Ödeme) seçmen gerekmektedir. Ardından eğer ödeme seçeneğin kredi kartı ise ödeme yapacağın kredi kartının sahibinin adı soyadı, kredi kartı numarası, kredi kartı son kullanma tarihi ve kredi kartı CVC numarasını yazıp, kartına sunulan taksit seçeneklerinden birini seçerek ödeme tercihini belirtmelisin. Ardından sayfada bulunan *ön bilgilendirme formu* ve *mesafeli satış sözleşmesi*ni okuyup, onaylayarak *siparişi tamamla* tuşuna tıklayıp siparişini oluşturabilirsin.



3D Secure nedir?

Kredi kartı bilgilerini girdikten sonra siparişini ve alışverişini tamamlamak için sayfanın alt kısmında “Siparişi Tamamla” ve “Şifre ile (3D Secure) Siparişi Onayla” seçeneklerinden birini seçmen gerekmektedir. “Şifre ile (3D Secure) Siparişi Onayla” butonu ile yapacağın ödemelerde 3D Security sistemi devreye girecektir. Bankanın yönlendirdiği sayfada işlem sırasını takip etmelisin.



Havale ile satın almak istiyorum, nasıl satın alacağım?

Ödemeyi yapacağın sayfaya ulaştığında ödeme seçeneklerinde *havale* yi seçmen durumunda ödemeyi yapacağın hesap bilgilerine ulaşacaksın. Ardından sayfada bulunan *ön bilgilendirme formu* ve *mesafeli satış sözleşmesi*ni okuyup, onaylarak *siparişi tamamla* tuşuna basıp siparişini oluşturabilirsin. Havale ile aldığın ürün 2 gün süre ile adına ayrılacak. Bu süre içerisinde ödemen tarafımıza ulaşmaz ise siparişin otomatik iptal edilecek ve adına ayrılan ürün tekrar satışa açılacaktır.

Ürünleri nasıl teslim alacağım?

Legem Yayıncılık üzerinden verilen ödemesi yapılmış siparişler 24 saat içerisinde Yurtiçi Kargo’ya teslim edilir. Cumartesi, Pazar ve resmi tatil günlerinde verilen siparişler ilk iş günü işleme alınır. Siparişin kargoya verildiğinde sipariş için verdiğin e-posta adresine kargo takip numarası göndereceğiz. Bu numara ile yurticikargo.com.tr adresinden Kargonun teslimat bilgilerini takip edebilirsin.

Sözleşmelerin Saklanması Legem Online Alışveriş üzerinden verdiğin şiparişlere ilişkin Ön Bilgilendirme Formu ile Mesafeli Satış Sözleşmesi, sipariş onay e-postasıyla birlikte iletilecektir. Bu belgeler ayrıca Legem Online Alışveriş kayıtlarında altı ay süreyle saklanır.


Kişisel Verilerin Korunması ve Gizlilik
Elektronik Ticaret işlemleri nedeniyle Legem Online Alışveriş elde ettiği kişisel bilgi ve verileri gizli bir şekilde tutup, üçüncü kişiler ile paylaşmayacaktır. Ancak üye, Legem Online Alışveriş'e üye olurken veya başka yollarla geçmişte vermiş olduğu onaya istinaden; kişisel bilgilerinin, alışveriş bilgilerinin, alışveriş veya tüketici davranış bilgilerinin, Legem Yayıncılık markalarıyla ilgili olarak kendisine ürün ve hizmet tanıtımları, reklamlar, kampanyalar, avantajlar, anketler ve diğer müşteri memnuniyeti uygulamaları amaçlarıyla toplanmasını, kaydedilmesini, saklanmasını, işlenmesini kabul etmektedir.

Üyenin adidas Legem Online Alışveriş'e üye olurken verdiği izne istinaden yukarıda belirtilen kapsamda kişisel bilgiler ile alışveriş bilgilerinin, alışveriş veya tüketici davranış bilgilerinin Fransa'da bulunan merkezi veri tabanına gönderilerek ve burada kaydedilecek, saklanacak ve işlenecektir.

Almış olduğun ürünü iade etmek veya değiştirmek istersen, teslim tarihten itibaren 14 gün içinde buna dair bildirimde bulunman gerekir. Bu bildirimi hafta içi (Pazartesi – Cuma) 09:45 - 18:45 saatleri arasında ücretsiz 0222 111 22 11 numaralı çağrı merkezimize yapabilirsin.

Ayrıca çağrı merkezimizin seni araması için legem.com.tr/iletisim adresindeki iletişim formunu doldurabilirsin. Daha fazla bilgi için burayı tıklayınız. Tüketici, şikâyetine ilişkin bir uyuşmazlık söz konusu olması halinde Tüketici Hakem Heyetlerine veya Tüketici Mahkemelerine başvurabilirsin.